ΔΕΝ ΠΙΝΕΤΕ ΑΡΚΕΤΟ ΝΕΡΟ; 7 Τρόποι για να πίνετε περισσότερο νερό

1:47 π.μ.

Τώρα με τις μέρες του καύσωνα, εντείνεται η ανάγκη να πίνουμε όλο και περισσότερο νερό για να αποφύγουμε την αφυδάτωση και την θερμοπληξία. Πολλοί όμως δεν θέλουν να πίνουν νερό. Ορίστε μερικά τρικ για να τους γλυκάνετε το νεράκι:

  1. Δώστε γεύση στο νερό σας, βάζοντας μέσα φέτες λεμονιού, φύλλα μέντας, λίγες σταγόνες πορτοκαλιού. Πειραματιστείτε με το κρύο, παγωμένο ή σε θερμοκρασία δωματίου. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν το παγωμένο νερό (όπως εγώ) άλλη πάλι όχι. Χρησιμοποιήστε και φυσικό ανθρακούχο νερό και αναμίξτε λίγο χυμό φρούτων μέσα για να δημιουργήσετε φυσικό ανθρακούχο χυμό. Αποφύγετε τα αναψυκτικά του εμπορίου.
  2. Μπορείτε να φτιάξετε διάφορα αφεψήματα με νερό ή τσάι και άλλα βότανα. Δοκιμάστε το παγωμένο τσάι. Αποφύγετε όμως τους καφέδες, γιατί ο καφές αφυδατώνει και θα έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα.
  3. Μετρήστε το νερό σας. Έχετε ένα μικρό παγουράκι ή ένα μικρό μπουκάλι νερό και βάζετε στόχους καθημερινά να πίνετε τουλάχιστον συγκεκριμένη ποσότητα κάθε μέρα. Αν στην δουλειά σας έχετε ψύκτη, βάλτε στόχο να πίνετε ένα ποτήρι νερό κάθε φορά που περνάτε από μπροστά του.
  4. Ρίξτε το στα φρούτα, ειδικά καρπούζι και πεπόνι. Τα φρούτα μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε το 20% της ημερίσιας ανάγκης σας σε νερό.
  5. Προτιμήστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό όταν πεινάτε ή είστε κουρασμένοι. Πολλές φορές η αίσθηση της πείνας για μερικούς ανθρώπους παρεξηγείται από την αίσθηση δίψας. Είναι αυτό που λέει και το ανέκδοτο, δεν πεινούσες, διψούσες. Επίσης, πολλές φορές η κούραση μπορεί να οφείλετε και στην αφυδάτωση, οπότε πιείτε ακόμα ένα ποτηράκι...
  6. Αν αθλείστε φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό τουλάχιστον μια ώρα πριν γυμναστείτε και 15' μετά. Τα αθλητικά ποτά ίσως περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες αλλά είναι σχεδιασμένα να σας ξεδιψούν γρήγορα. Σε κάθε περίπτωση, μην αμελήσετε να πιείτε αρκετό νερό.
  7. Τσεκάρετε την πορεία σας. Είναι καλό να ουρήτε συχνά και τα ούρα σας να είναι ανοιχτά κίτρινα ή και διαφανεί. Αν είναι πιο σκούρα ή δεν πάτε συχνά στην τουαλέτα τότε πιθανότατα δεν πίνετε αρκετό νερό. Επίσης, το στόμα σας μπορεί να είναι στεγνό, να νιώθετε ναυτία, ζαλάδα ή αδυναμία. Πιείτε πολύ νερό σε μικρές δόσεις και χμμμ καλέστε τον γιατρό σας...

You Might Also Like

0 σχόλια

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

INSTA-PROJECTS