Η πικρή αλήθεια για τα bazaar των εταιρειών

2:28 μ.μ.

Δέχομαι πληθώρα ερωτήσεων για τα bazaar των εταιρειών. Όχι μόνο για το πότε και που γίνονται (αυτό είναι το λιγότερο) αλλά και για το τι  θα βρουν εκεί. Όμως, όσο συμφέροντα και αν είναι αυτά τα Bazaar, όσο και αν εξασφαλίζουν οικονομία στους επισκέπτες τους, υπάρχουν κάποιες παγίδες που κρύβουν και που καλό είναι να τις ξέρετε πριν τα επισκεφτείτε.

Τα τελευταία χρόνια, με την συνεχιζόμενη οικονομική ύφεση να μαστίζει αυτόν τον τόπο, πολλοί έχουμε βρει την λύση των bazaar μεγάλων εταιρειών, προκειμένου να έχουμε πρόσβαση σε ποιοτικά προϊόντα σε πολύ χαμηλότερες τιμές. Σε ένα βίντεο που είχε ανεβάσει πριν μερικούς μήνες η Μαρία (Maria C) μας είχε πει πως ψωνίζει ακριβά καλλυντικά με έκπτωση έως και 70%. Και η βασική της αναφορά ήταν σε αυτά τα bazaar Που διοργανώνονται από μεγάλες εισαγωγικές κυρίως εταιρείες (όπως Notos Galleries, Sarantis και Henkel).



Πραγματικά, κάποιος μπορεί να βρει εξαιρετικές ευκαιρίες σε επώνυμα προϊόντα (καλλυντικά ή απορρυπαντικά) όταν επισκέπτεται αυτά τα bazaar. Όμως υπάρχουν παγίδες που κρύβονται και που θα πρέπει να τις έχετε υπόψη. 

ΑΝΑΜΟΝΗ
Καταρχάς, το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όλοι όσοι δεν γνωρίζουν είναι το να πιστεύουν ότι πραγματοποιούνται σε μεγάλα πολυκαταστήματα ή αίθουσες με άφθονο προσωπικό και μπορούν να εξυπηρετήσουν ταυτόχρονα χιλιάδες άτομα. Έτσι καταλήγουν όχι μόνο να στοιβάζονται σε τεράστιες ουρές, χωρίς να σέβονται τους συνανθρώπους τους που επίσης περιμένουν υπομονετικά, αλλά να τραμπουκίζουν και να δημιουργούν φασαρίες ή το λιγότερο να γκρινιάζουν γιατί έχει αναμονή. Βάλτε το καλά στο μυαλό σας, έχει αναμονή. Προκειμένου όλοι να εξυπηρετηθούν σωστά, είναι αναγκαίο να σεβόμαστε όλοι την προτεραιότητα των άλλων και να φερόμαστε κόσμια. Τραγικό παράδειγμα, μόλις αυτό το Σάββατο το πρωί, όταν ο security από το bazaar της Henkel ζήτησε από τις εγκύους και τις μητέρες με μικρά παιδιά στην αγκαλιά να περάσουν καθώς έχουν προτεραιότητα, οι τραμπούκοι που πρώτοι διαμαρτυρήθηκαν , πετώντας πικρόχολα σχόλια, ήταν άλλες γυναίκες στην σειρά. Ειλικρινά τώρα, δείξτε λίγο πολιτισμό. Πάτε να ψωνίσετε οικονομικά απορρυπαντικά, δεν χρειάζεται να συμπεριφέρεστε σαν Ούνοι. Και κάτι ακόμα, όταν σας δίνεται η δυνατότητα να έχετε ένα καλάθι ή καρότσι , πάρτε το . Μην πάρετε τρία τέσσερα ανά άτομο, γιατί τότε κάποιοι θα αναγκαστούμε να μείνουμε με τα πράγματα στα χέρια. Σεβαστείτε τους συνανθρώπους σας, για να σας σεβαστούν και αυτοί.

ΠΟΙΚΙΛΙΑ
Το δεύτερο κατά σειρά τεράστιο λάθος, είναι η λανθασμένη πεποίθηση ότι θα βρείτε όλη την σειρά καλλυντικών που επιθυμείτε να απλώνεται σε πολυτελή stand μπροστά σας. Ξυπνείστε! Δεν πάτε για ψώνια στα Sephora ή στο Hondos Center. Θα είστε τυχεροί αν τα βρείτε τακτοποιημένα σε ράφια ντέξιον (στην καλύτερη) ή αραδιασμένα πάνω σε μεγάλα τραπέζια (πάγκους λαϊκής). Και φυσικά δεν θα βρείτε την ποικιλία που θέλετε. Αυτά τα bazaar γίνονται για να ξεφορτωθούν σε τιμές κόστους, προϊόντα που δεν δούλεψαν ή προσφορές που δεν τράβηξαν ή απλά προϊόντα που έπαψαν να κυκλοφορούν ή επαναλανσαρίστηκαν με άλλη συσκευασία κτλ. Όταν ακούω λοιπόν κάποιες να νομίζουν ότι θα αγοράσουν ένα ευπώλητο κραγιόν MAC για 5 ευρώ, απλά γελάω πριν προσπαθήσω να καταρρίψω τις αυταπάτες τους. Στην καλύτερη τον περιπτώσεων να περάσει από μπροστά σου ένα lip gloss MAC ή σκιές ή ακόμα και κραγιόν που απλά δεν τράβηξαν ως προϊόντα και τώρα πρέπει να τα ξεφορτωθούν για να μην είναι φύρα. Για αυτό και τα foundation στους πάγκους του bazaar είναι ως επί το πλείστον σε πολύ σκούρες αποχρώσεις.

ΣΥΝΟΧΗ
Τρίτο λάθος, είναι να πιστεύεις ότι προϊόντα που βρήκες την μια μέρα στο Bazaar θα τα βρει και η φίλη σου την επόμενη που θα το επισκεφθεί. Το πιθανότερο είναι να δείτε εντελώς διαφορετικά πράγματα να παρελαύνουν από μπροστά σας. Και αν ακόμα ένα προϊόν σας γυαλίσει το μάτι εκείνη την στιγμή, η ώρα της απόφασης αγοράς του δεν πρέπει να καθυστερήσει πολύ, το πιθανότερο είναι να μην υπάρχει στις επόμενες ώρες ή αλίμονο ημέρες.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Να ξεκαθαρίσω κάτι. Ναι πετυχαίνετε την επιθυμητή οικονομία επιλέγοντας προϊόντα σε τιμές κόστους (ή και χαμηλότερες). Και αν είστε τυχεροί και βρείτε αυτά που αναζητάτε (ή έστω κάτι παραπλήσιο) τότε το πιο πιθανό είναι να φύγετε ικανοποιημένοι. Εγώ για παράδειγμα πήγα στο bazaar της Henkel για να αγοράσω σαμπουάν, απορρυπαντικά και ανταλλακτικά για την συσκευή υγρασίας. Είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου να κοιτάξω τις βαφές (αλλά δεν έβαλα όλα μου τα αυγά σε ένα καλάθι). Έφυγα παίρνοντας σαμπουάν, απορρυπαντικά και ανταλλακτικά για την συσκευή υγρασίας, ΜΟΝΟ. Και αυτό γιατί τις προηγούμενες φορές είχα σταθεί και είχα πάρει και λαδάκια για μαλλιά (που δεν χρειαζόμουν , αλλά ήταν φθηνά) , κρέμες προσώπου ( που ακόμα δεν έχω καταναλώσει , αλλά τις είχα πάρει γιατί ήταν φθηνές) και γενικά ένα σωρό άχρηστα την δεδομένη στιγμή πράγματα γιατί ήταν ευκαιρία. Όχι, δεν ήταν ευκαιρία, ήταν βλακεία και πεταμένα λεφτά. Προσοχή λοιπόν, να επισκέπτεστε τα παζάρια αυτά με σύνεση, για να αποφύγετε παρορμητικές αγορές που θα μετανιώσετε. 

Επίσης, και αυτό το έχω προσέξει στο bazaar του Sarantis, δεν είναι όλα τα προϊόντα φθηνά. Τι εννοώ; Όταν πήρα από το bazaar ένα μικρό νεσεσέρ της Darfin με δείγματα (όχι travel size) από τρία τέσσερα προϊόντα , στην τιμή των 19-20€ , τιμή που μπορώ να πετύχω στο αντίστοιχο προϊόν σε εκπτώσεις από ηλεκτρονικό φαρμακείο, όχι, τότε αυτό δεν είναι φθηνό. Και γενικά δεν είναι όλα φθηνά στο bazaar του Sarantis. Όχι τουλάχιστον τόσο φθηνά όσο στο Notos Galleries. 


Εν κατακλείδι, τα bazaar αυτά είναι μεν μια καλή ευκαιρία να αποκτήσει κάποιος προϊόντα που χρειάζεται ή επιθυμεί σε πολύ χαμηλές τιμές. Ωστόσο, θα πρέπει να τα επισκεφθεί εξοπλισμένος με άφθονη υπομονή και με πιο χαλαρή διάθεση. Δεν γίνεται να πάτε εκεί με λίστα σούπερ μάρκετ γιατί το πιθανότερο είναι να απογοητευτείτε. Καλύτερα να προετοιμάζεστε για το χειρότερο, ούτως ώστε  να σας ευχαριστήσει οτιδήποτε καλύτερο από αυτό.

Θα κλείσω το σημερινό μου "άρθρο-λογίδριο" με μια κουβέντα, τροφή για σκέψη: "Αν με τιμές έως και 70% κάτω της λιανικής τους πώλησης, αυτές οι εταιρείες, καταφέρνουν και πάλι να βγάλουν κέρδος, φανταστείτε πόσο υπερτιμημένα είναι τα προϊόντα στην χώρα μας. Μήπως τελικά δεν παίρνεις ότι πληρώνεις; Αφού το ίδιο foundation που κοστίζει 50€ άνευ έκπτωσης θα το βρεις με 9€ και πάλι η εταιρεία θα είναι κερδισμένη, όταν στο πουλάει, πόσο ακόμα θα συνεχίσεις να πιστεύεις ότι αξίζει τα αρχικά 50€;"






Διάβασε επίσης:

You Might Also Like

1 σχόλια

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...