Μάθημα Blogging 9 - Blogs Εταιρειών


Μαθημάτων Blogging συνέχεια και σήμερα θα ασχοληθούμε με τα εταιρικά ιστολόγια. Γιατί μια εταιρεία να έχει blog;
Blogs Εταιρειών
Τα εταιρικά ιστολόγια δεν είναι κάτι καινούργιο, πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν Blog. Το έχουν εντάξει στην βασική τους ιστοσελίδα.
Αγαπημένο μου ήταν αυτό της Coca Cola και παρόλο που δεν είμαι πελάτης (αφού δεν πίνω Coca Cola) μου αρέσει να το επισκέπτομαι συχνά. Επίσης έχει και η BMW, η General Motors, τα Starbucks ακόμα και το facebook έχει Blog αλλά και το youtube. Στην Ελλάδα ωστόσο ελάχιστες εταιρείες έχουν Blogs.

Blogs Εταιρειών



Λόγοι για να έχει μια εταιρεία ιστολόγιο
  1. Εξαιρετικά χαμηλό κόστος, εφόσον έχει ήδη αποφασίσει να μπει στον χώρο των social media. Αλήθεια ποια εταιρεία ακόμα δεν έχει πάρει στα σοβαρά τα social media της;
  2. Ένα ιστολόγιο σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε με πιθανούς αλλά και υπάρχοντες πελάτες με άμεσο και ανεπίσημο τρόπο. Και αν νομίζετε ότι αυτό το κάνει και μια σελίδα στο facebook , σκεφτείτε το ξανά.
  3. Τα εταιρικά ιστολόγια προωθούν το μάρκετινγκ περιεχομένου, οδηγώντας περισσότερο κόσμο στην ιστοσελίδα σας.
  4. Ενώ σας δίνουν την δυνατότητα να καλυτερεύσετε τα στατιστικά σας SEO
  5. Το 60% των εταιριών που έχουν Blog έχουν περισσότερους πελάτες
  6. Μπορεί να σας βοηθήσει στην έρευνα. Πολλές εταιρείες θέλουν να εισχωρήσουν σε νέες αγορέςκαι δημογραφικές ομάδες. Τα Blog επιτρέπουν συζητήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρώνετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πως να καταχωρίσετε προϊόντα και υπηρεσίες. 
  7. Μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία και τις γνώσεις σας
  8. Μάθετε μέσα από τα σχόλια τι κάνετε σωστά και τι λάθος στην επιχείρηση σας ή με τα προϊόντα σας, κάνοντας απλά ευθείς ερωτήσεις στο ιστολόγιο σας. 
  9. Συμβάλει στις Δημόσιες Σχέσεις της εταιρείας σας
  10. Φήμη. Τα ιστολόγια μπορούν να τοποθετήσουν μια ανθρώπινη εικόνα σε αυτό που μέχρι πρότινος ήταν μια απρόσωπη εταιρεία.


    Αν το βλέπετε σαν κάτι καινούργιο είναι γιατί ακόμα δεν το έχετε σκεφτεί σαν εναλλακτική. Παλαιότερα πολλές εταιρείες δεν είχαν σελίδα στο facebook και ακόμα πιο παλλιά δεν είχαν καν ιστοσελίδα.


Το ταξίδι της ανακάλυψης δεν σημαίνει να ψάχνεις καινούργια μέρη, αλλά να έχεις καινούργια μάτια.  Μαρσέλ Προυστ 
 Advertisement


Προσελκύστε νέους πελάτες με διαφορετικό τρόπο. Μέσα από το Blog σας με την σωστή χρήση των Keywords και σε συνδυασμό με τα social media. Κρατήστε τους επισκέπτες σας με τον σχεδιασμό της σελίδας και προσκαλέστε τους να πάρυν δράση. Πείτε τους ξεκάθαρα τι θέλετε από αυτούς. Δώστε τους την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα σας.
Το περιεχόμενο είναι αυτό που θα τους κρατήσεις και θα τους μετατρέψει σε πελάτες. Κάντε events και μαζέψτε emails για να ενισχύσετε το μάρκετινγκ σας.



tools for bloggers


Διάβασε επίσης:


The KM Projects
Not just another beauty blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...